Pengurusan janji baiki lif
Kosmo 19/11/2005
KUALA LUMPUR - YBR Management Services Sdn. Bhd., pihak pengurusan
Pangsapuri Perdana, Shah Alam berjanji menyelesaikan segera masalah
kerosakan lif di Blok 1 pangsapuri berkenaan.
Menurut jurucakap syarikat itu, pihaknya akan membawa masalah yang telah
berlarutan sehingga enam bulan itu kepada pihak pengurusan tertinggi secepat
mungkin.
"Masalah ini dipandang serius, kita akan diselesaikan secepat mungkin.
"Segala maklum balas dan keputusan yang ditetapkan akan diberitahu kelak
setelah siasatan lanjut dijalankan oleh pihak pengurusan, katanya ketika
dihubungi KOSMO! semalam sebagai mengulas rungutan penghuni yang terpaksa
menggunakan tangga kerana hanya sebuah sahaja daripada dua lif berfungsi.
Bagaimanapun, jurucakap itu enggan mengulas lanjut bila masalah itu dijangka
diselesaikan.
Sementara itu, Penolong Pegawai Perhubungan Awam Majlis Bandaraya Shah Alam
(MBSA), Shahrin Ahmad menjelaskan, masalah itu bukan tanggungjawab MBSA.
"Namun kami bersedia menjadi orang tengah bagi menyelesaikannya," kata
beliau. |